مقالات

خرید انواع هندزفری با قیمت مناسب – سال 1401

انواع هندزفری امروزه در میان بسیاری از مردم رایج هستند و در هر مکان و زمانی می توان از آن ها برای گوش دادن به موزیک، تماشای فیلم و تماس تلفنی استفاده کرد.

اما با توجه به انواع مختلف هندزفری که در بازار موجود است، شناخت هر کدام از آن ها و مزایا و معایب آن هنگام خرید هندزفری امری ضروری است.

تکنولوژی بکار رفته در هندزفری ها استفاده از آن را بسیار آسان کرده و می توان انواع متفاوت آن را خریداری کرد. برخی از هندزفری ها از طریق سیم و بعضی دیگر به صورت بلوتوث کار می کند.

به همین دلیل، کیفیت و کارآیی هندزفری ها نظر به انواع آن متفاوت است. در مقالات قبلی به بررسی تفاوت های هدفون، هندزفری و هدست پرداختیم.

اینبار قصد داریم در مورد انواع هندزفری و ویژگی های هر کدام با شما صحبت کنیم. پس از مطالعه این مقاله می توانید تصمیم قاطعی بگیرید و بهترین هندزفری را انتخاب کنید. اما قبل از آن بهتر است انواع آن را بشناسید.

انواع هندزفری

امروزه هندزفری ها از نگاه شکل، اندازه، نوع اتصال و غیره به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند که در اینجا به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت.

اگر می خواهید بهترین هندزفری های بی سیم و سیم دار را با کیفیت عالی خریداری کنید، فروشگاه آیتم سرا را دنبال کنید.

انواع هندزفری - فروشگاه آیتم سرا

ویژگی های هندزفری سیم دار

ساده ترین نوع هندزفری ها نوع سیم دار می باشد که استفاده آن بسیار رایج است و در اشکال و اندازه های متفاوت طراحی شده اند. این هندزفری ها از نظر کیفیت و ماندگاری بسیار عالی بوده و محبوبیت خاصی در میان استفاده کنندگان دارد.

تولید کنندگان سعی می کنند مدل های متنوعی از هندزفری های سیم دار را مطابق با نیاز مشتریان تولید و روانه بازار کنند تا به راحتی از آن استفاده گردد.

مزیتی که هندزفری های سیم دار دارند، کیفیت صدای آن می باشد که در طول شنیدن موزیک یا ویدیو می توانید بدون هیچ قطع و وصلی از آن لذت ببرید. تنوع در رنگ بندی سیم های هندزفری باعث شده تا برای همه سلیقه ها مناسب باشد.

اما با این وجود، هندزفری های سیم دار معایبی هم دارد که از جمله می توان به خراب شدن سیم ها اشاره کرد. هر چند تعمیر این نوع هندزفری ها آسان است اما نمی توان کیفیت و کارآیی آن را مثل روز اول تضمین کرد.

تنها راز طول عمر مناسب هندزفری های سیم دار نگهداری و مراقبت صحیح از آن ها است که می توانید تا مدت طولانی از آن استفاده کنید.

انواع هندزفری بی سیم

با توسعه تکنولوژی بیسیم و استفاده از آن در دستگاه های هوشمند، امکانات فوق العاده ای برای کاربران فراهم کرده است. یکی از مزایای عمده ای که این نوع هندزفری ها دارد، قابلیت جابجایی آن است که نیازی به سیم و تجهیزات جانبی دیگر ندارید.

اما نکته ای که باید یادآور شویم این است که قدرت فرکانسی هندزفری های بی سیم در فاصله طولانی ضعیف می شود و حتی ممکن قطع گردد.

انواع مختلفی از هندزفری های بیسیم در بازار موجود است که از نگاه طرح، رنگ و اندازه با یکدیگر متفاوت هستند. تولید کنندگان مدل های پیشرفته ای از این نوع هندزفری ها را تولید کرده اند که به اشکال مختلف درون گوش قرار می گیرند.

هندزفری های بیسیم، بسیار ساده و کوچک هستند و استفاده از آن از طریق بلوتوث امکان پذیر است. هوشمند بودن این هندزفری ها از مزیت های دیگری است که برای کاربران بسیار قابل اهمیت است. زیرا از ایجاد نویز و تداخل صدای محیط جلوگیری می کنند.

برخی از انواع هندزفری های بی سیم از قابلیت لمسی برخوردار هستند و می توانید برای پاسخگویی تماس و پخش موزیک از آن استفاده کنید.

بد نیست با معایب هندزفری های بی سیم نیز آشنا شوید. اول اینکه هندزفری های بی سیم به دلیل کوچک بودن ممکن است در هنگام دویدن و پرش از گوش بیفتد و یا آسیب ببیند که تعمیر آن کار آسانی نخواهد بود.

کیفیت صدا در هندزفری های بی سیم معمولا نسبت به هندزفری های سیمی پایین تر است و ممکن است با دور شدن از گوشی موبایل اتصال ضعیف و یا قطع شود.

برای مشاهده انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت وارد لینک شده و از قیمت ها و تخفیفات ما مطلع شوید.

انواع هندزفری - خرید هندزفری

خصوصیات هندزفری دور گردنی

یکی از انواع هندزفری های بی سیم که ترکیبی از نوع بلوتوثی و سیمی می باشد هندزفری دور گردنی است که ظاهر متفاوتی نسبت به سایر هندزفری ها دارد.

این نوع هندزفری برای کسانی که ورزشکار هستند و در حال فعالیت می باشند بسیار مناسب و ایده آل است. باتری که در این نوع هندزفری ها بکار رفته از کارایی خوبی برخوردار است و می توانید تا مدت طولانی از کیفیت صدای آن لذت ببرید.

بعضی از افراد به دلیل سیم دور گردن آن اذیت هستند و ممکن است دچار حساسیت شوند. بدنه هندزفری های دور گردنی معمولا آسیب پذیر هستند و نیاز به مراقبت بیشتری خواهند داشت.

پیشنهاد میکنیم: مقاله نکات مهم خرید هدفون را مطالعه کنید. 

خرید انواع هندزفری های بی سیم و سیم دار از فروشگاه آیتم سرا

با توجه به مطالبی که بیان شد با مزایا و معایب انواع هندزفری ها آشنا شدید و می توانید براحتی در مورد خرید آن تصمیم بگیرید. زیرا انتخاب هندزفری کاملا به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.

فروشگاه آیتم سرا با هدف ارائه محصولاتی مانند انواع لپتاپ، کامپیوتر، گوشی های هوشمند، لوازم خودرو، لوازم آشپزخانه، تجهیزات ورزشی و غیره تلاش می کند تا در عرصه تکنولوژی و تجیزات پیشگام باشد.

شما می توانید هر نوع محصول را از فروشگاه ما انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید. ما بهترین قیمت ها و تخفیفات را برای شما در نظر گرفته ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فروش آیتم سرا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *