مقالات

نکاتی مهم در خرید هولدر موبایل

در بازار تعداد زیادی هولدر موبایل  وجود دارد؛ اما تهیه یک مورد مناسب برای خودتان، همیشه  مشکل است. در هنگام رانندگی، ارسال پیامک و برقراری تماس  امری خطیر بوده  اگرچه از دید اکثر مردم، عادی به نظر می رسد. وقتی سرگرم صحبت کردن با تلفن می شوید ممکن است دچار حادثه شوید. برای رفع نگرانی های ناشی از این کار، یک هولدر موبایل ، با کیفیت بی نظیر که به عموم مردم این امکان را می دهد تا در هنگام رانندگی در اتومبیل یا خودرو شخصی از هنذفری تلفن استفاده کنند، گزینه مناسبی است.

نکات قابل توجه که قبل از خرید هولدر موبایل  همراه باید به آنها توجه کرد، شامل موارد زیر است:

1-قیمت مناسب

قبل از خرید هر چیزی در بازار باید اول مطمئن شویم بودجه کافی برای خرید آن کالا را در دست داریم. هولدر موبایل هم یکی از آن مواردی می باشد که قبل از خرید باید از در اختیار داشتن بودجه  آن اطمینان حاصل کنیم. قبل از خرید ازهر شخصی ابتدا مطمئن شوید که قیمت آن در حد همان بودجه شما است و از آنجایی که این محصول با ویژگی های مختلف در بازار وجود دارد،محصولی را انتخاب کنید که با بهترین کیفیت،مناسب ترین قیمت را باتوجه به بودجه شما داشته باشد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله خرید بهترین شارژ موبایل و تبلت پیشنهاد می شود.

2-ماندگاری محصول

از اولویت های اصلی هولدر موبایل ، محافظت از تلفن شما می باشد. پس باید هولدری را انتخاب کنید که از تلفن همراه شما به بهترین نحو ممکن، محافظت می کند. از خرید هولدرهایی که در محیط های گرم یا سرد، مکش ودر نتیجه کارایی خود را ازدست می دهند خودداری کنید. یک هولدر موبایل با کیفیت، از مواد پلاستیکی، لاستیک یا حتی شیشه با کیفیت مطلوب ساخته می شود که گرمی یا سردی هوا تاثیری در کارایی آنها نخواهند داشت.

هولدر همراه در صورتی که با روکش پلاستیکی باشد، محافظت از تلفن همراه ما را تضمین می کند. یک رانندگی با حواس جمع در هنگام استفاده از تلفن همراه بستگی به هولدر موبایل مناسب دارد.

3-استفاده آسان

اگر هنگام رانندگی برای استفاده از تلفن همراه، تشخیص هولدر موبایل آسان نباشد آن محصول برای شما کاربردی ندارد. قوانین راهنمایی و رانندگی اجازه نصب هولدر روی شیشه  جلو را نمی دهد. بلکه یک پایه  تلفن خوب، در هنگام استفاده، تلفن شما را در سطح چشم نگه می دارد. در هنگام استفاده از یک هولدر مناسب باید به راحتی به دکمه های مهم تلفن همراه دسترسی داشته باشید. در هنگام برقراری تماس و قرار دادن روی حالت بلندگو، باید امکان دسترسی به تلفن را بدهد به طوری که هر دو دست شما روی فرمان باشد.

4-ویژگی های خاص محصول

قبل از خرید هر محصول، علی الخصوص هولدر همراه باید به ویژگی هایی که مد نظرتان است، توجه کنید. بعضی هولدر ها با قابلیت شارژ تلفن همراه وجود دارند و کار شارژر تلفن همراه را انجام می دهند. بنابراین حتما به ویژگی های آن توجه کافی داشته باشید و از عملکرد آن اطمینان حاصل کنید تا نتیجه مطلوبی از پایه تلفن همراه خود داشته باشید.

حتی شما می توانید محصولات را با توجه به تلفن همراه خود  در رده های مختلف کوچک، بزرگ، متوسط انتخاب کنید. ولی باید در کنار تمام این ویژگی ها، قیمت مناسب هم در نظر داشته باشید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله ساعت هوشمند و دستبند هوشمند پیشنهاد می شود.

انواع مختلف هولدر موبایل

AN23 هولدر موبایل آرسون مدل 

این هولدر برای تلفن همراه با صفحه نمایش 6 اینچ و کوچکتر است. از نقات قوت این هولدر می توان به مجهزبودن به بادکش های بسیار قوی برای قرار گرفتن روی سطح مورد نظر راننده اشاره کرد.  قسمتی که پایه تلفن همراه روی آن قرار می گیرد باید به گونه ای باشد که در برابر آسیب های احتمالی، به میزان بسیار بالایی محافظت کند.

 در این محصول امکان تنظیم 360 درجه نیز   ساخته شده است که بسیار محکم است و می توانید با خیال راحت آن را به داشبورد یا شیشه خودرو نصب کنید. این هولدر از جنس پلاستیک abs است.

اگرچه نصب آن اصولی نیست و خلاف قوانین راهنمایی و رانندگی است. ما فقط به شما این اطمینان را می دهیم که این محصول این ویژگی ها را داراست .

M-360D هولدر موبایل مدل 

یکی از با کیفیت ترین محصولات بازار، این هولدر موبایل است. میزان نگهدارندگی پایه آن موجب محبوب شدن این محصول شده است. علاوه بر این، وزن کم و ابعاد کوچک آن که به هیچ وجه جلوی دید راننده را نمی گیرد آن را از سایر هولدر ها متمایز می سازد. جنس این هولدر از مگنت می باشد. دستگاه ها و گوشی ها تا 6 اینچ را پشتیبانی می کند و مانند هولدر آرسون امکان چرخش 360 درجه دارد. می توانید روی میز و مکان های ثابت دیگر از این هولدر استفاده کنید.

MH-54 هولدر موبایل 360 سیوول مدل

این هولدر از خاص ترین محصولات می باشد. این پایه موبایل از آهنربای قوی الگانت ساخته شده تا گوشی را خیلی محکم حفظ کند، گوشی موبایل بعد از قرار گرفتن روی پایه اصلا تکان نمیخورد. 12 آهن ربا در ساخت آن به کار رفته است . می توانید از هولدر برروی فرمان خودرو به عنوان رومیزی استفاده کنید. این هولدر موبایل قابلیت چرخش 360 درجه دارد و جنس آن  PVC بسیار مستحکم است.

همچنین پیشنهاد میکنیم مقاله ی راهکارهای محافظت از کابل شارژر آیفون را هم مطالعه کنید.

مکانی مناسب برای نگهدارنده

اولین چیزی که باید به آن توجه کرد مکانی است که برای قرار دادن پایه در نظر گرفته اید. اگر می خواهید برای سرگرمی مسافران عقب از آن استفاده کنید، نگهدارنده های تکیه گاه اتومبیل می توانند گزینه مناسبی باشند، اما برای راننده،شیشه جلو ی اتومبیل محل مناسبی است. می توانید از بین این دو گزینه یک مورد را انتخاب کنید.

خرید هولدر موبایل از فروشگاه آیتم سرا

اکنون که ویژگی‌های نگهدارنده خوب را می‌شناسید، وقت آن رسیده برای خرید بهترین نگهدارنده که متناسب با نیازهای شما باشد، اقدام کنید.

فروشگاه آیتم سرا انواع مختلفی از نگهدارنده‌ها را ارائه می‌دهد. این نگهدارنده‌ها از برندهای متنوعی هستند و نیازهای مختلف افراد را برآروده می‌کنند.

در فروشگاه آیتم سرا متناسب با هر سلیقه می‌توان نگهدارنده پیدا کرد. اگر در خرید نگهدارنده موبایل محدودیت قیمت دارید، آیتم سرا آن را با قیمت‌های متنوع و مناسب با هر بودجه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

برای مشاهده لیست قیمت نگهدارنده  (هولدر) به فروشگاه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *