مقالات

خرید بهترین پاور بانک در سال 1401

خرید بهترین پاور بانک

این روزها تلفن همراه جزء جدایی ناپذیر زندگی انسان ها شده است و اگر به دلیل تمام شدن باتری مدتی خاموش باشد، احساس گم شدن چیزی را خواهید کرد. اما این مشکل با خرید بهترین پاور بانک یا شارژر همراه حل شده است. با خرید پاوربانک دیگر نگران خاموش شدن گوشی خود نخواهید بود.

اما چه نوع پاور بانکی برای شما مناسب است؟ هنگام خرید پاور بانک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در این مقاله علاوه بر نکات مهم خرید پاور بانک، بهترین پاوربانک های سال 1401 را نیز به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از پاور بانک

این دستگاه ها می‌توانند برق هر دستگاه الکترونیکی مانند تلفن همراه، لپتاپ و غیره را تامین کنند. به صورت عموم، می توان گفت که دستگاه های قابل حمل و ارتباطی را بیشتر تحت پوشش قرار می دهند.

برخی از آنها می توانند یک تلفن هوشمند را چندین بار شارژ کنند و تعدادی از آنها بیش از یک خروجی دارند که به شما این امکان را می دهد که تعدادی دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید.

برخی از پاور بانک های امروزی دارای USB-C بوده و می توانند برق تبلت ها و دستگاه هایی مانند هدفون های بیسیم و دوربین های کامپکت را نیز تامین کنند.

با مراجعه به لینک زیر از تخفیفات آیتم سرا مطلع شوید.

خرید پاور بانک - فروشگاه آیتم سرا

بررسی ظرفیت پاور بانک

ظرفیت پاور بانک عموما بر حسب میلی آمپر بر ساعت نشان داده می شود، که قابلیت های شارژ را تعیین می کند. هر چه این عدد بیشتر باشد، توان بیشتری را به دستگاه شما تحویل می دهد. سعی کنید پاوربانکی پیدا کنید که بتواند حداقل دو بار قبل از نیاز به شارژ گوشی هوشمند شما را به طور کامل شارژ کند.

پاوربانک ها می توانند از یک بار شارژ (3000 میلی آمپر بر ساعت) تا بیش از (20000 میلی آمپر بر ساعت) متغیر باشند. اکثر تلفن های هوشمند جدید دارای باتری در حدود 3000 میلی آمپر بر ساعت هستند.

پس یک پاوربانک 10000 میلی آمپر بر ساعتی باید بتواند گوشی هوشمند را تا سه بار و یک پاور بانک 20000 میلی آمپری بیش از 6 بار شارژ کند. با تقسیم ظرفیت اندازه گیری شده پاوربانک بر ظرفیت شارژ گوشی خود می توانید میزان شارژ را محاسبه کنید.

اندازه و وزن پاور بانک

عموما اندازه و وزن یک پاور بانک متناسب با ظرفیت میلی آمپر افزایش می یابد. به عنوان مثال شاید یک مدل 40000 میلی آمپری گزینه ای مفید به نظر برسد، اما ممکن است از نظر اندازه خیلی بزرگ باشد.

اگر می خواهید از پاور بانک خود در هر مکانی استفاده کنید بهتر است به دنبال گزینه های سبک و کوچکتر با ظرفیت 10000 میلی آمپر باشید.

سایر محصولات ما را در فروشگاه آیتم سرا مشاهده کنید.

جنس باتری پاور بانک

از نکات مهمی که هنگام خرید پاور بانک باید به آن توجه کرد، نوع باتری آن است. به این منظور حتما برند باتری و جنس آن که بر روی دستگاه درج شده است را به دقت بخوانید.

عموما باتری های لیتیوم یون جزو بهترین باتری های دستگاه های الکترونیکی هستند که توسط شرکت های پاناسونیک، سامسونگ و ال جی تولید می شوند.

نوع اتصال پاور بانک

اکثر پاوربانک ها حداقل یکی از این ورودی های شارژ را خواهند داشت:

USB-A: پورت مستطیلی شکل که اساساً در هر لپ تاپ، هارد دیسک، تلویزیون و غیره تعبیه شده است.

Micro/mini-USB: نوع USB کوچک که معمولاً در گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های قابل حمل استفاده می شود.

USB-C: نسخه جدید و جمع و جور USB-A که قابلیت چرخش را نیز دارد، بنابراین لازم نیست نگران قرار دادن آن به روش صحیح باشید. به دلیل اندازه و تطبیق پذیری آن جایگاه خوبی را در میان تولیدکنندگان گوشی های هوشمند به دست آورده است.

پاور بانک بی‌سیم: تعداد کمی از مدل‌ها به شما امکان شارژ بی‌سیم را با قرار دادن گوشی هوشمند خود روی پاور بانک فراهم می کنند. برای این کار، گوشی شما باید از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی کند.

خرید پاور بانک - قیمت پاور بانک

قابلیت شارژ سریع در پاوربانک

بیشتر افراد دوست دارند در مدت زمان کمتری تلفن خود را شارژ کنند. به همین دلیل پاور بانکی را خریداری می کنند کا قابلیت شارژ سریع داشته باشد. مدل های جدید و پیشرفته تر پاور بانک ها می توانند جریان 2 آمپر یا بیشتر را برای کاربر فراهم کنند که باعث شارژ سریع دستگاه می شود.

هنگام خرید حتما میزان شدت جریان ورودی و خروجی را بررسی کنید و میزان آمپر تلفن همراه را نیز متناسب با آمپر پاور بانک در نظر بگیرید.

البته برای اینکه بتوانید یک دستگاه را سریع شارژ کنید، به سه چیز نیاز دارید. 1) پاوربانک سازگار 2) کابل سازگار  3) دستگاهی که شارژ سریع را بپذیرد.

در قدم اول پاور بانک مورد نظر و کابل آن باید قابلیت شارژ سریع داشته باشد و سپس دستگاه هوشمند خود را چک کنید و از سازگاری آن با پاور بانک و شارژ سریع مطمئن شوید.

پیشنهاد میکنیم مقاله خرید بهترین تبلت در سال 1401 را نیز مطالعه کنید.

بهترین پاور بانک های سال 1401

امروزه انواع مختلفی از پاور بانک ها در بازار موجود است که هر یک مربوط به شرکت خاصی می باشد. پاور بانک ها عموما از لحاظ جنس، نوع باتری، نوع شارژ کردن دستگاه و عوامل دیگر با یکدیگر متفاوت هستند. با توجه به تنوع زیاد پاور بانک ها در ادامه برخی از پاور بانک های محبوب که طرفداران بسیاری دارد را بیان کرده ایم.

  • پاور بانک شیائومی: دارای چندین درگاه خروجی بوده و از مقاومت بالایی برخوردارند.
  • پاور بانک انرجایزر: پاور بانکی کوچک و سبک می باشد. چندین نوع خروجی را نیز پشتیبانی می کند.
  • پاور بانک روموس: معمولا دارای ظرفیت 30000 میلی آمپری هستند و چندین نوع خروجی را پشتیبانی می کنند. برخی از آن ها قابلیت شارژ سریع را نیز دارند.

خرید بهترین پاور بانک با قیمت مناسب از آیتم سرا

فروشگاه اینترنتی آیتم سرا با چندین سال سابقه در زمینه فروش آنلاین انواع تجهیزات الکترونیکی مانند موبایل، تبلت، هدفون، لوازم جانبی خودرو و غیره را با قیمت مناسب به شما عرضه می کند.

برای دانستن قیمت ها و تخفیفات وارد سایت شده و در صورت مشاوره با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید.

1 نظر در “خرید بهترین پاور بانک در سال 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *